dimecres, 22 d’agost del 2012


Malgrat la passió més gran que tinc és la natura i la llibertat que em suggereix, sóc tastaolletes de mena. 
Experimentar és la major font de coneixement que conec, i és bàsic per avançar i tirar endavant. Aquest blog pretén compartir aquells petits projectes, a vegades situacions que la vida ens va posant al davant. 

Per sort la nostra societat està fent un gir. Lent, però jo crec que acabarà arribant. Sinó diga'm perquè vols un objecte senzill, de mala qualitat i que a més ha estat fabricat en condicions laborables nefastes per persones que ni tansols coneixes? Si hi penses, t'adonaràs que a la vora hi tens productes i serveis de tanta qualitat!! I fer-ne ús alhora ajuda als memebres de la teva comunitat, i sovint a tu mateix. A mi m'agrada recuperar objectes que ja tinc. Et pot semblar un repte, però comporta com a resultat un element únic i exclusiu que a més a més, ha estat fet a mida per a cobrir les teves necessitats. Què més es pot demanar?

Doncs aquest és el meu repte. Que t'agradi el que veus i que tu també t'animis a fer coses. Que plegats forcem el gir de la societat cap a l'oblit del consumisme i cap a una societat més intel·ligent, emocional i connectada amb l'entorn en el què vivim.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada