dimecres, 22 d’agost del 2012





Una cosa és l'edat física que tens, i l'altra, és la teva percepció del pas del temps. Vull dir que a vegades, quan rumio activitats amb amics o família, una recepta per cuinar, o alguna manualitat per crear, no tinc en compte l'edat , ni la situació personal que tinc. O sigui, només deixo anar la imaginació i em vaig emocionant a mida que ho faig...i llavors no puc parar fins que he acabat!
Sense adonar-me de com a passat, estic casada, tinc tres criatures, un nen de cinc anys, i dues nenes bessones a punt per fer l'any i ostres tu, em sento com quan en tenia vint-i-sis!!! 

Si, és possible sobreviure a tres fill i un marit, i a sobre, fer coses que t'agraden i et fan sentir bé, i per això, les vull compartir amb tu, i si a sobre et són d'utilitat, millor que millor. Amb això només vull dir que, tot i que hi ha moments d'alt estrés, t'asseguro que pots continuar fent les coses que t'agraden, i sentir-te tu mateixa, per una estona.

Ja ho veus, ens els meus posts, trobaràs coses pràctiques, pràctiques amb nens, i coses no tan pràctiques, però divertides!!
Només espero que la meva vida diària et sigui útil a tu, tant si ets mare com si no, tant si t'agrada cuinar com si tens un compromís, i tant si t'agraden les manualitats, com si has de fer quelcom per quedar bé.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada